RESTAURANGHY

Sanna mina ord vad hyn blir dålig när man jobbar i restaurangbranschen. Får utstå ånga och stekos dagarna iända.
Så nu sitter jag här i köket med djuprengörande ansiktsmask.
Ber om ursäkt för att jag uppdaterat så dåligt, men har i ungefär flyttat ut. Och jag har inte ännu återfått min mobil sen sju veckor tillbaka. Skulle tagit MAX 3 veckor att få tillbaka den och dom har fuckat upp hela grejen på The PhoneHouse, sorry, men just nu är jag sååååå ARG. 
I vilket fall, telefonen jag har nu som nästan går att ringa från men inte smsa ordentligt går inte att ladda ner appar på. Så kan inte ladda ner blogg.se.
 
Iallafall, i lördags jobbade jag bröllop med min partner in weddings, Nikkie, vi hade det hur kul som helst hela dagen. Kvällen bjöd på utgång med Malin, jag gick dock hem strax före två, var så sjukt utmattad. Sov till 11:30 i söndags.
Slappade nästan hela dagen, träffade lite släktingar och åt middag med pappa, bror och min svägerska. 
I måndags drog jag igång med möte ang jobb, hoppas det gick lika bra som det kändes. Sen tränade jag och på kvällen myste jag med Oscar och Mikaela. Sen sov jag.
Igår gick jag upp i tid, städade lite, tränade och träffade Linnéa innan jobbet. 
Idag har jag hunnit ett ordentligt gympass och nu ska jag duscha innan jag drar till jobbet igen! 
 
På lördag slutar jag klockan 18 troligtvis och då får jag träffa Malin igen! En favorit, så glad!
 
På måndag kommer dessutom efter två alldeles för låååånga veckor denna grabben hem! 
Bästa jag vet, två favoriter!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin