ONSDAG

Det här med att vakna bredvid någon man tycker så mycket om lär ju vara det bästa som finns!
Orkar inte. Sju månader av att min hjärna saknat en skruv har ändå gett resultat. 
Haha, jag är lycklig! 😍

Igår innan jobbet hängde jag med Zannisen och pratade ut om allt, extremt skönt.
Sen mötte vi Qamilla innan jag började jobba. Vi drack frappino och pratade om livet och fiskar typ.
Sen kom jag till jobbet och möttes av extremt många Zoegas kommentarer.
Det var full rulle hela dagen och vi var klara först vid 23:52 när jag pisseblöt äntligen stämplade ut. Alltså jag fick sopa uteserveringen i pissregn. Så frustrerad 😤. 
Idag har jag bara umgåtts med min fina kille och ska snart dra till jobbet. Pussssss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin