FÖRSTA HELT LEDIGA HELGEN

Denna sommaren, och den var SÅ nice.
I lördags när jag kom hem duschade jag och sen blev jag upplockad av min käre påg. Vi gick på fest hos hans kompis Linda som fyllt år.
Riktigt trevligt, dock en väldigt tidig kväll då han den där hade jobbat övertid och var trött. Så vi slocknade nog runt ett.
Igår åkte vi ut till Zoegas pappa tillsammans med hans bror och E.
Första gången jag träffade den delen av hans familj och jag kände mig riktigt välkommen! 
Idag börjar jag med träningen ordentligt igen och jag är otroligt taggad på det! 
Woopaaaaa 
Danmark
Igår

Kommentarer
Postat av: lounk

Hello, I'm good girl and looking for good man. If you are interested, I'll send my photo. Thank's https://tinyurl.com/ycqzws7j

2022-03-25 @ 18:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin