LEDIG TISDAG

Hej! Min helg kommer efter er va? 
Nu har jag för första gången sen länge fått SOVA, mer än 6 timmar, tack och lov!
Blev klara med stänngningen 00:12 igår och då tog jag och Vanni bussen hit. Somnade väl vid ett kanske, halv två och sov till nästan halv elva när hon skulle ta bussen hem. Skönt då jag fått väldigt lite sömn den senaste veckan. 
Ledig idag och imorgon i alla fall. 
Jobbar torsdag, lördag och söndag denna veckan och vill inte ha fler extra pass då jag känner att mig kropp behöver komma ikapp lite med både sömn och styrka. 
Nu tänkte jag ta mig till gymmet, träna lite kondition och mage. Sen njuta lite av friskluft och ledigt med Mikaela och Linnéa.
Pussar till er. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin