Onsdag 16 januari 2013

God morgon på er!
Vet att bloggningen är under all kritik. Har varit väldigt stressad då min historiekurs avslutas imorgon och jag har behövt skriva två arbeten denna veckan. Hoppas ni förstår. Nu är jag i alla fall någorlunda klar med arbetena.
Sitter just nu på naturkunskapen och lyssnar på hur vattenmolekyler tränger in i cellerna, intressant!
 
Jag tänker bara på Sid i Ice Age 4 när min lärare berättar vad som händer när vi dricker saltvatten haha.
Så söt! För er som inte vet så dricker han saltvatten i fjärde filmen haha. Mer säger jag inte. Se den om ni inte har gjort det! Tror jag är kär i Sid han är så charmig. Hahahaha! Hans mormor är ju typ ännu skönare. Goa släkten alltså!
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin