Nyklippt

Det känns okej, har inte pillat i håret så mycket och känt hur kort det är, men det såg inte så kort ut i spegeln innan frisören fick för sig att det säkert är en jättebra idé att locka mitt hår. Det är det inte, jag ville helst slita plattången ur händerna på henne, jag är ingen krulltott! Har naturligt platthår, och jag är nöjd med det så. Nu ser håret förstås lite kortare ut än vad det egentligen är, men bjuder på ett par bilder ändå.
 
Tog typ två- fyra cm i topparna och klippte upp det.
 
Nu ska jag bara vänta in pappsen, vi ska övningsköra till verkstaden. Nu när jag skrev det insåg jag hur roligt det lät. Bilen ska på spa. Tjing!
Kommentarer
Postat av: Micka

Väldigt tjusig i lockar i alla fall, fina du!

2013-04-10 @ 17:30:33
URL: http://mickamel.devote.se
Postat av: H

snyggt!!

2013-04-10 @ 18:49:57
Postat av: klarabella

SÅ LÅNGT! vill också

2013-04-11 @ 09:14:04
URL: http://bellasdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Follow on Bloglovin